21 октября 2012 г.

Mizon Snail Repair BB cream & Mela Defense White Capsule Essence

Автор: Koala
Розпочну розповідь про відбілюючу сиворотку - Mela Defense White Capsule Essence.


Я являюся прихильником блідої світлої шкіри, тому вирішила замовити даний продукт. Моя ж шкіра має неприємну мені «жовтизну», почервоніння, сліди від акне.
Дана сиворотка має квітковий аромат.


Консистенція приємна, має капсули, котрі тануть на шкірі.Користуюсь не так довго, а колір обличчя вже світлішає і набуває рожевого відтінку. Взагалом задоволена продуктом.


Наразі маю мініатюру Mizon Snail Repair BB cream. Колір саме той котрий мені подрібен - світлий, на шкірі дає бажаний рожевий, а не жовтий відтінок. За це йому великий +


Маскує добре, як для бб-крему (особливо розширені пори) це можна побачити на фото.
Подобається, тому замовлю повну версію продукту)І взагалі, сподобались мені ці мініатюри равликових засобів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий