19 октября 2012 г.

Моє нове відкриття - Mizon Snail Repair BB cream

Автор: Oleksandra
Привіт Всім! Коротко хочу поділитися першими враженнями від мого нового ВВ. І так, сьогодні отримала посилочку.


Не я перша буду якщо скажу, що замовлення прийшло швидко (враховуючи відстань), до тогож приємно втішили пробнички які отримала в подарунок, за що окреме спасибі. Довго вагалася який же замовити ВВ, майже на всі креми хороші відгуки, мій вибір зупинився саме на Mizon Snail Repair BB cream. Зовнішній вигляд продукту привабливий, також приємно, що тюбик закритий герметично.Сам крем дуже приємний на запах, легко наноситься, ніжна текстура, не недто в«язкий(потрібно зовсім небагато для макіяжу), на обличчі тає, залишаючи вигляд здорової, чистої шкіри, без ефекту маски.Гарно маскує недоліки, я задоволена.



Цей крем виправдав мої сподіванняза що 5+++. Рекомендую всім хто ще вагається. На майбутне хочу замовити скраб або засіб для очищення обличчя.Дякую за увагу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий