2 сентября 2013 г.

Mizon moroccan blending treatment shampoo Шампунь 3в1

Автор: Autumnrain
Привіт! Сьогодні хочу розповісти про Mizon moroccan blending treatment shampoo.



Давно чекала на появу в магазинчику шампунів, так весь час в пошуках "ідеального". В цьому шампуні зацікавило «все в одному». У мене не завжди є час користуватись бальзамами чи масками так як я не сушу фенома з ними волосся дуже довго сохне(
Не очікувала що його буде так багато! На пляшечці дуже зручний дозатор. Мені на волосся до поясу вистачає 3х нажимів. Користуюсь ним близько 2 місяців і не використала навіть третини.
Шампунь має приємний легкий запах, добре піниться. З ним не потрібне додаткове миття.


Після першого використання боялась що не розчешу волосся! воно було таке пухнасте і обємне! звикла до того що волосся в мене пряме без всяких зусиль, та тут таке! Але змогла розчесати без зусиль. Для тих хто любить обєм і пухнасте волосся шампунь підійде ідеально. Мені більше подобається коли воно «важке» і пряме. Хоча до цього шампуню звикла
Раніше зима для моєї шкіри була не найкращим періодом — постійно боролась з лущенням і лупою. Часто навіть не з лупою а облізанням шкіри голови сантиметровими шкірками( Після Відкриття для себе цього магазинчику ця зима пройшла спокійно) Впевнена що це все завдяки чудовій корейській косметиці яка мені підходить). Мабудь цей шампунь закінчиться дуже не скоро. Але потім дуже цікаво спробувати інші серії Mizon. Мароканському ж дала б оцінку 5-
Якщо хтось ним користувався цікава Ваша думка)

Комментариев нет:

Отправить комментарий